Autor |
Wiadomość |
Smyszki |
Wysłany: Czw 8:55, 05 Kwi 2007 Temat postu: |
|
Nie mam pojęcia.. :/ Ja to raz go postawiłam na przód i wiem, ze hamulce ma dobre, a waga to jest 98 kg mojego skuterka..
Ale chyba od tego, jak nacisniesz hamulec i do przodu sie pochylisz.. Tak mi sie zdaje  |
|
 |
RodzyN |
Wysłany: Śro 23:26, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
Aha.. a od czego zalezy czy skuter stanie czy nie.. od wagi skutera czy bardziej od hamulcy.? |
|
 |
Smyszki |
Wysłany: Śro 22:49, 04 Kwi 2007 Temat postu: |
|
Hm.. Stoopie to wiesz postawic na przód zrobie, ale zeby ujechac to gorzej, bo nie chce go rozwalic..
A i tak zadko staje na przód jakos  |
|
 |
RodzyN |
Wysłany: Wto 22:51, 03 Kwi 2007 Temat postu: |
|
Kto mnie nauczy Wheelie...? |
|
 |
RodzyN |
Wysłany: Sob 11:49, 31 Mar 2007 Temat postu: |
|
A tam Karolina gadasz... Z czasem i to zaczniesz robić;D
A stoopie Umiesz juz.? |
|
 |
Smyszki |
Wysłany: Pią 22:39, 30 Mar 2007 Temat postu: |
|
Mi to tam szkoda skuterka na Whelie Chyba ze pomysle nad zabezpieczeniami, to moze wtedy.. ale wątpie.. Wole stoopie  |
|
 |
keeway :D |
Wysłany: Czw 20:08, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
hehe zgadzam sie z rodzynem ;] jak ja próbowałem stanąc na tylnim kółku to troche za bardzo to zrobilem i .... zjechalem błotnik tylko troszke |
|
 |
RodzyN |
Wysłany: Czw 19:38, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
Heh..;)najpierw trzeba zrobic maszyne;) Potem triki:D |
|
 |
MaRo |
Wysłany: Czw 18:47, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
Ja też bardzo tego nieumie :/Ale wszystko z czasem;) |
|
 |
RodzyN |
Wysłany: Czw 18:36, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
Mi jakos to niewychdozi.;/
niechce mi skutera utrzymac w powietrzy na dłuzszy czas;| |
|
 |
genek3 |
Wysłany: Czw 14:19, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
Ja już umiem szaleć na 1 kole czekam aż wy się nauczycie |
|
 |
MaRo |
Wysłany: Śro 21:51, 28 Mar 2007 Temat postu: WhEliE :) |
|
Wheelie na skuterze wykonuje się przy małych prędkościach. Oczywiście zależy od tuningu mechanicznego. Załóżmy ,że chcemy wykonać wheelie na seryjnym skuterze. Jadąc ok. 2 km/h stajemy na końcu podestu lub jak kto woli na podnózkach dla pasażera i "wbijamy tył skutera w ziemię" , tzn. powodujemy aby tylny amortyzator ugiął się i jednocześnie dodajemy gazu. Uwaga: zawsze jedną ręke trzymamy na tylnym hamulcu ,abyśmy w porę zdążyli go wcisnąć gdy lecimy do tyłu. Aby przejechać jak najdłuższy odcinek trzeba dobrze wyczuć manetkę gazu. Gdy mamy osiągnięty pewny poziom wysokości ,ruszamy manetką w ten sposób by utrzymać owy poziom. Gdy czujemy ,że lecimy do tyłu lekko wciskamy tylny hamulec poczym znowu dodajemy gazu ,żeby nie stracić poziomu wysokości. Przy większym tuningu wystarczy poderwanie przodu skutera z jednoczesnym dodaniem gazu |
|
 |