Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Forum Górnośląski Skuter Tuning Klub Strona Główna

Cylindry

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Górnośląski Skuter Tuning Klub Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
RodzyN
KLUBOWICZE



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: !!!CzyŻowice!!!

PostWysłany: Śro 22:21, 28 Mar 2007 Temat postu: Cylindry

Jeśli chcemy rozmawiać o tuningu cylindra należy zacząć od ich poznania ich budowy, materiałów używanych do produkcji oraz czym różnią się tuningowe w stosunku do fabrycznych. Cylinder nowoczesnego silnika dwusuwowego to skomplikowany odlew z szeregiem kanałów i tzw. okien na gładzi cylindra, którymi następuje jego napełnianie i opróżnianie. Ich kształt, przebieg, kąt wejścia i wylotu oraz wysokość usytuowania względem chwilowego położenia tłoka, mają zapewnić prawidłową pracę i jak najbardziej optymalny proces spalania. One decydują ile mieszanki, w które miejsce w komorze sprężania w pierwszej kolejności zostanie wtłoczone, a z drugiej strony zaś kiedy i jak szybko ma nastąpić wydech spalin - to swoisty rozrząd z silnika czterosuwowego tyle że dużo prostszy w budowie.

* TEKST ŚCIAGNIETY ZE STONY [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Górnośląski Skuter Tuning Klub Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin