Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Forum Górnośląski Skuter Tuning Klub Strona Główna

Układy zasilania paliwowego

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Górnośląski Skuter Tuning Klub Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
RodzyN
KLUBOWICZE



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: !!!CzyŻowice!!!

PostWysłany: Śro 22:26, 28 Mar 2007 Temat postu: Układy zasilania paliwowego

Silniki spalinowe aby mogły działać muszą zostać zasilone paliwem. Podstawowym mechanizmem spełniającym to zadanie jest gaźnik oraz elementy bezpośrednio z nim związane takie jak filtr powietrza oraz kolektor ssący z zaworem membranowym . Dla naszych potrzeb rozważań o tuningu skuterów nie będziemy wnikać dogłębnie w sposób działania. Najprościej ujmując rzecz - gaźnik to urządzenie w którym ma nastąpić wymieszanie powietrza z paliwem i dozowanie takiej mieszanki od momentu rozruchu po obroty maksymalne. Na pozór proste ale nie do końca. Ilość powietrza i paliwa musi być w odpowiednich proporcjach, inna w momencie rozruchu (więcej paliwa, czyli mieszanka bogatsza), inna gdy silnik jest rozgrzany. Poza tym musi umożliwić płynne dawkowanie wytworzonej mieszanki tak aby zapewnić wzrost obrotów silnika.

* TEKST ŚCIAGNIETY ZE STONY [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Górnośląski Skuter Tuning Klub Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin